Tehnički problemi

Šta da uradim ako link za anketu koji ste mi poslali ne radi?

Ako se poruka sa linkom za anketu nalazi u spam ili junk folderu, anketu nije moguće pokrenuti. Potrebno je da je prebacite u Inbox. U slučaju da link za anketu ne radi, odnosno ne možete da ga otvorite, molimo da ga iskopirate u svoj internet pretraživač (Internet Explorer, Firefox, Google Chrome...). Ukoliko i dalje imate problema, molimo da nas o tome obavestite putem elektronske pošte. Stručni tim web panela JAZNAM će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

   

Šta da uradim ukoliko u rubrici ČESTA PITANJA ne postoji odgovor na moje pitanje?

Ukoliko u rubrici "ČESTA PITANJA" niste pronašli odgovor na Vaše pitanje, molimo da nas o tome obavestite na stranici Kontakt ili da nam pišete na Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli . Stručni tim web panela JAZNAM će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

   

Šta mogu da uradim ukoliko imam bilo kakve probleme na web panelu JAZNAM?

Ako na stranama web panela JAZNAM naiđete na bilo kakve probleme, molimo da nas o tome obavestite u najkraćem mogućem roku. Potrebno je da nam u elektronskoj pošti što detaljnije opišete svoj problem i ako je potrebno pošaljete screenshot (slika/poruka koja se pojavi na ekranu). Stručni tim web panela JAZNAM će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.